GAZIJE TEWHIDA - PONOS UMMETA

La ilahe illAllah, Muhammedun resulullah

26.03.2013.

Putovanje zivota

Najvece putovanje zivota jeste razdaljina izmedju covjeka i Allaha

18.03.2013.

Ruza Medinska.. Pticica Dzennetska

Ovo su stihovi majke Aide, nase sestre iz Medine, cija je djevojcica, Medina, usmrcena dok se igrala sa svojim vrsnjacima. Usmrcena je tako sto su teska metalna vrata pala preko nje. Stihove koje je majka njena srocila, prodiru kroz srce, sto zbog tuge, sto zbog blagodati kojom je ovaj mali andjeo pocascen. Suvisno je davati bilo kakav uvod, majcine rijeci su dovoljne.
Želja joj je da pruži utjehu svim roditeljima koji dožive ovako težak gubitak i da iz ovog i svih sličnih događaja razumom obdareni uzmu pouku:


"Pjesnikinja nisam,
radi pouke risam.
Našoj maloj džennetlijki -

Prije godina pet na svijet je donesoše,
K’o treptaj oka te godine proletiše.
Resulov grad njeni roditelji volješe,
pa je po njemu i Medina nazvaše.

U utrobi majke devet mjeseci bijaše,
pred dunjalučkim tegobama zaplakaše.
Sad dunjalučku brigu ne mora da vodi
uskoro će ona Džennetom da hodi.

Upravo sad bolja utroba je grije,
boljeg mezarja nema od Bekije.
Bekijini gosti zemljom ovom hodiše,
bolje vjernike ova Zemlja ne upoznaše.

Medu njima sad leži i tijelo malo,
kao da dubokim snom je zaspalo.
Društvo joj vjernika majke čine,
bez majke što je, ne mora da brine.

U kaburu tom malom, zemlja je do tijela,
Al’ uživanje u njemu svaka duša bi željela.
U smrtnim su mukama djeca Sirije i Palestine,
a lahko ispusti dušu tijelo naše Medine.

Melek smrti uze dušu čistu od grijeha
i Rabb je sačuva od dunjalučkih iskušenja.
Bez polaganja računa u Džennet će da kroči,
mirisom svojim ovaj dunja namoči.

Brinula joj majka za kog' će se udati,
a nju sad čekaju džennetski svati.
Šefa‘at kod Jedinog najbolja je drúga
pa zašto da nam u dom ulazi tuga!?

Roditeljska ljubav, to je samo zrno,
jer Allahova je ljubav nešto neizmjerno.
Divni i snažni džemat utjeha bijaše,
njenim roditeljima, koji za njega doviše.

Ne tuguj majko, ne tuguj oče,
Allah iskušava onog koga hoće.
Od Mudrog iskušenje ovo, velika je čast,
Al’ vjernice na ispitu tom, ti nemoj past’.

Prije godina pet na svijet je donesoše
K’o treptaj oka te godine proletiše.
O čovječe, pouku uzmi i dobro se pazi,
jer smrt uvijek bez najave dolazi.

Dana jednog u kabur ćeš i ti leći,
čini djela dobra pa se nadaj sreći.
"

14.03.2013.

Shi'izam nas ubija!

Ovo je kratki dokumentarac (iako stoji da je full doc) koji u kratkim crtama prikazuje stanje ummeta Muhammeda salAllahu alejhi we selem u Siriji. S'obzirom na materijal koji svakoga dana pristize o zlocinima shija i Alewitskog rezima nad muslimanima, ovo slobodno mogu reci, je samo kap u moru zla.
Svakom muslimanu ce se srce stegnuti kada pogleda video medjutim, zelim da svoju bracu i sestre podsjetim na radosne vijesti kojima Allah obasipa muslimane Sirije kroz Svoje robove, mudzahide, a ponajvise grupe Dzabhatul-Nusrah, ciju organizovanost, religioznost, vjestine hvale i sve druge grupe sa kojima se bore rame uz rame protiv zla, grupe kao sto je Slobodna Sirijska Armija. Od osvanka ovog videa do danas, Dzabhatul Nusrah su Allahovom dozvolom osvojili mnoga podrucja i insha Allah, obruc oko krvnika ce da bude sve uzi i uzi, ali i iskusenja sve teza jer svakako, gdje god mudzahidi osnuju pobjedu, sile zla (Amerika, Rusija, UN, Iran, Hizbollah iz Libnana, Iraka) ce se ujediniti da sruse jedinstvo medju grupama i cilj mu'mina ojalove - tj. uspostavu sherijata. Bas kako na kraju videa kaze jedan od hajde recimo najblazih (ili mozda najlicemjerniji) "Na kraju cemo se morati ujediniti sa Izraelom"
Kao da to vec nisu!


09.03.2013.

Lista rafidijskih (šitskih) zločina kroz historiju islama

- 23. h.g. (Baba Aladdin) Ebu Lulu ubija halifu Omera, radijAllahu anhu.

- 34. h.g. Abdullah ibn Sebe učestvuje u ubistvu halife Osmana, radijAllahu anhu.

- 61. h.g. rafidije ubijaju imama Husejna na dan Ašure.

- 100. h.g. rafidije ubijaju 500 000 muslimana u Horosanu (teritorija koja obuhvata istočni Iran, dio Afganistana i Pakistana, op.PV).

- 280. h.g. rafidijska sekta zejdija ubija 50 000 muslimana u Jemenu.

- 317. h.g. rafidijska sekta kurmutija ulazi u Mesdžidul-haram (Kaba), oštećuje Hadžerul-esved i ubija 400 000 hadžija.

- 483. h.g. rafidijska sekta Ašašijun (po kojoj je nastala engleska riječ assasin, što znači atentator ili ubica, op. PV) ubija Imadu-din Zinkija i ubija 200 000 muslimana u Egiptu.

- 656. h.g. rafidijska sekta alevija, zajedno sa Hulakom (mongolski osvajač), pljačka Bagdad i masakrira više od 800 000 ljudi u Iraku i više od 2 miliona ljudi u Siriji, Libanu, Jordanu i Palestini.

- 907. h.g. rafidijska sekta safavija masakrira jedan milion muslimana u Iranu.

- 1099 h.g. rafidijska sekta fatimija pljačka Palestinu i pomaže kršćanima u osvajanju Kudsa.

- 1149 rafidijska sekta kadijanija proglašava Mešhed u Iranu za svoju kiblu.

- 1289. h.g. rafidijska sekta isna-ašerija (kojoj pripada Ahmedinedžad i najveći broj današnjih šijja, op.PV) štampa "Kur'an" napisan od strane Mirze Tubrusija u Kumu, Iran.

- 1366. h.g. rafidije isna-ašerije objavljuju fetvu da je Kerbela (šiitski sveti grad u Iraku, op.PV) sedam puta vrednija od Mekke.

- 1406. h.g. rafidije bombarduju unutrašnjost Mesdžidul-harama.

- 1407. h.g. rafidije iz Irana ubijaju 402 stanovnika Zemlje Dvaju Harema (tzv. Saudijska Arabija) tokom hadždža.

- 1409. h.g. rafidije vrše bombaški napad u Mesdžidul-haramu i ubijaju jednog Pakistanca.

- 1841. godine (po gregorijanskom kalendaru) rafidijska sekta druzi napada Osmansko carstvo.

- 1972. godine rafidijska sekta druzi, zajedno sa "Izraelom", napada Palestinu.

- 1983. godine rafidijska sekta druzi, zajedno sa "Izraelom", napada Liban.

- 1982. godine rafidije alevije i isna-ašerije masakriraju 40 000 muslimana u Hami, Sirija.

- 2011-2013. godine rafidije alevije i isna-ašerije masakriraju 200 000 muslimana u Siriji.

Izvor: Prisoner Of Joy

Prijevod i obrada: Put vjernika

01.03.2013.

Hezbollah fighters killed in Syria will ‘go to hell,’ says former leader

In a televised interview with Al Arabiya in October 2012, former Hezbollah Secretary General Sheikh Sobhi Tfaili urged Hezbollah to reconsider its political position towards Syria. (Al Arabiya)


Former Hezbollah Secretary General Sheikh Sobhi Tfaili criticized the participation of Hezbollah fighters in the Syrian conflict, saying those who are killed in Syria will “go to hell” and are not considered martyrs.

During a televised interview this week, Tfaili “confirmed” that Hezbollah is fighting alongside the regime in Syria.


“Hezbollah members who kill children, terrorize people and destroy houses in Syria will not be martyrs and will end up in hell,” he said.


Tfaili added that Shiites in Syria do not need anyone to stand up for them.


“The Shiites in Syria do not need anyone to defend them. We are the ones who caused them trouble. Sayyidah Zaynab’s shrine does not need protection because she is also loved by the Sunni sect,” he said, in reference to reports that Shiite fighters were deployed around the shrine to defend it.


He added that Hezbollah fighters in Syria were only present to “defend the regime and its criminality.”


In October 2012, Hezbollah leader Hassan Nasrallah acknowledged that party members had fought Syrian rebels but said they were acting as individuals and not under the party’s direction.


Earlier in February, a Hezbollah official said clashes on the Syrian border killed three of the group’s members and five Syrian opposition fighters.


Following the clashes, the Syrian National Council warned that this posed a threat to ties between neighbors Syria and Lebanon and the Free Syrian Army issued an ultimatum to Hezbollah to cease its operations in Syria or face attacks on its installations in Lebanon.


Media reports later emerged that the FSA targeted a Hezbollah base in Hermel, which is near the border with Syria but they were never confirmed. Hermel’s town of al-Qasr has been rumored to be a stronghold for Hezbollah fighters involved in the fighting in Syria.


Tfaili also criticized the Lebanese army for not forbidding Lebanese people in Hermel from going to Syria to fight.


“Why doesn’t the Lebanese army prevent Lebanese in Hermel from going to Syria to fight? Why doesn’t it protect citizens in Akkar towns bordering (Syria)?” he asked.


Tfaili also held Hezbollah responsible for every Shiite person killed in Syria and warned that the “Israeli enemy” was the first beneficiary from the struggle there.

28.02.2013.

"Vehabije" u Tuzlu, "vehabije" iz Tuzle - Demokratija po mjeri Tuzlanske pete kolone

Nakon što je u Tuzli najavljena, pa i održana tribina pod nazivom „Savršenstvo šerijata – pogubnost demokratije“ koju su organizovali „Riznica dobra“, „Islam Tuzla“ i „Eds xafsing“, duhovi se ne smiruju.

Za i protiv tribine, prava na održavanje, za i protiv poruka sa tribine, dali su sebi za pravo da diskutuju svi – demokrate i antidemokrate, ustaše, četnici, "veliki muslimani", "nevladin" sektor....Facebook prosto vri. Demokratski.

U vezi s tim, sve me podsjeti kada sam neke 95-te, sa pozicije urednika RTVTK napisao i objavio komentar, u kome sam otprilike rekao:

"Dok se građani Tuzle svađaju da li poginulu tuzlansku djecu sa Kapije treba ukopati zajedno ili odvojeno, da li ih ukopati po vjerskim ili sekularnim zakonima, dotle se samo 100-njak metara od Kapije, u SPC čita i propagira uskršnja čestitka Patrijarha Pavla, istog onog koji je blagosiljao topove i četničiju koji su pucali i pobili tuzlansku djecu".

Primijetio sam tada javno, da neki Tuzlaci smetaju jedni drugima sa svojim različitim stavovima, da su u stanju i za vratove se uhvatiti, ali im u konkretnom slučaju nimalo ne smeta vjerski skup zloupotrijebljen za vampirski pir ubica i inih koji su poticali na ubijanje Tuzlaka i njihove djece (prije svega na ubijanje muslimana).


Po slovu "demokratije"

Po slovu "demokratije" tadašnja Misija OSCE u BiH i "nevladine" organizacije su se "nadigli" da se meni po svaku cijenu da otkaz. Pritiskali su tadašnji menadžment - samo zato što sam koristio demokratsko pravo da kažem svoje mišljenje.

(Član 19. Opšte deklaracije o ljudskim pravima kaže: "Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja. To pravo obuhvata slobodu zadržavanja mišljenja bez vanjskih pritisaka te slobodu traženja, primanja i širenja informacija i ideja putem bilo kojeg sredstva javnog priopštavanja i bez obzira na granice."

Pa i danas, Član II.3. alinea g), h) i i) Ustava Bosne i Hercegovine, u skladu sa pratećim evropskim i međunarodnim konvencijama (a koje konvencije imaju supremat nad domicilnim Ustavom i drugim zakonodavstvom) garantuje pravo:
- na slobodu misli, savjesti i vjere,
- na slobodu izražavanja,
- na slobodu udruživanja s drugima.).

Da je kojim slučajem moje mišljenje bilo kako je Islam i muslimani jest jednako fundamentalizam, niko me ne bi dirao, kao ni danas nekog Lea Pločkinića ili nekog drugog "eksperta" za islamski "terorizam".

Dakle, tada kao i danas, mogao sam reći da su muslimani ubijali sami sebe i dizali sebi kuće u zrak, da su muslimani bacilli minu na Markale, mogao sam reći kako nije bilo Genocida u Srebrenici, i ne bi mi niko ništa. Naprotiv, kako stvari sa tom "demokratijom" stoje, možda bi mi ponudili i posao u OSCE-u, u nekom odjeljejenju za širenje "demokratije".

A prije svega toga, desila jedna tribina u Tuzli (one najgore, 93-će) pod nekim nazivom "Multikultura i suživot". Organizatori bili iz Srbije.

Kada sam kao novinar rekao, "što niste napravili tu tribinu u Banja Luci gdje ubijaju svoje sugrađane nesrbe, ili u Brčkom, Bijeljini…što ste nas u Tuzli došli učiti multikulturi kada mi nemamo logore I kada naši sugrađani Srbi žive ravnopravno sa svima ostalim?", tada sam od strane poznatog tuzlanskog mucavca-komentatora i kvazinovinara Zlatka Dukića, njegovog kolege iz pete tuzlanske kolone Marka Divkovića, ubačenog petokolanaša u 2. Korpus Armije RBiH Mire Petrovića i KOS-ovskog agenta Sinana Alića (što je moje demokratsko mišljenje i ubjeđenje na osnovu opšte poznatih razloga i činjenica), u međunarodnim krugovima okarakterisan kao radikal, naravno islamski (svakako da su željeli umanjiti težinu i istinitost mojih riječi).

Sjećate li se kako je ova nabrojana grupa radila za tadašnji (predratni FRONT SLOBODE u kojem su 90 posto radili velikosrbi koji 15. maja pobjegoše iz Tuzle a nas ostaviše pod nož "demokratama" s Majevice) pročetnički FS-3, i kako su od četničije dobili novac da u našoj Tuzli, sa Kule G na Sjenjaku (sa sinanom Alićem kao eksponentom, u Tuzli poznatim i kao Đoka Japanac zbog svog, sramom od islamskog projekla izazvanog, izjašnjavanja kao "nacionalnost Japanac" - danas mu je specijalnost podnošenje krivičnih prijava za navode ratne zločine protiv boraca Armije R BiH, branitelja Bosne i Hercegovine) emituju srpski-antibosanski program u kojem se naravno emitovalo sve protiv samostalne i nezavisne Države BiH?

Sjećate li se kako su tada, nakon što nas je na Brčanskoj Malti nenaoružane napala 4-ta armija u evropi (JNA), iz naše Tuzle izvještavali "Armija uzvraća" (postoji i video-audio tv zapis), što će reći, Tuzla je napala JNA (JNA s tenkovima a mi s lovačkim puškicama)???

 

Ako se ne sjećate, evo ja Vas podsjećam!

Eh, ista ta "demokratija", ta Tuzlanska peta kolona, danas orkestrirano piše "Sramota za Tuzlu, u centru Tuzle 500 Vehabija". Ista ta bratija preko FTV najvaljuje prilog "Antifašistička Tuzla se buni protiv Vehabija", dakle, hoće oni reći: Vehabije, pozivanje na izvorni islam, jeste jednako FAŠIZAM!

Na istom fonu već dugo nalazi se izvijesni Tuzlak Emir Imamović (pulen antimuslimanskog eksponenta Soroša, moje je demokratsko mišljenje, onog "dobrotvora" koji je jednom Radiju iz okoline Tuzle nudio 80.0000 KM samo da prestane puštati ezan), koji brani Bosnu i Tuzlu od "radikalnog islamizma".

Da ne bude zabune, to je ovaj gore na slici (klikni da uvećaš). Demokratski nosi kapu, tj. šajkaču pod kojom su ubijali, silovali i palili naše nane, sestre majke, djevojke, kćerke. Nas muslimane….Možda je fotka i fotomontaža, ali svejedno - stoji mu, "ilustrovanu" šajkaču je zaslužio, opisuje ga demokratski, a evo i zašto:

Kaže taj Emir Imamović u povodu "vehabija u Tuzli"…" U bogatoj kraljevini (Saudijskoj Arabiji) davno su pređene granice slobode, dakle zašlo se u sferu čistog pasjaluka, pa tamošnje žene, ne znajući više šta bi od sebe – nakon što im je već dozvoljeno da traže posao bez dozvole skrbnika, te najavljeno da će 2015. čak smjeti glasati na lokalnim izborima – sada još traže da im se dopusti da  voze automobile! I to same, bez pratnje pet, šest muških rođaka i, normalno, pokrivene tako da se ne zna je li ono zamotano za volanom pedesetosma prinčeva supruga ili Kobe Bryant na godišnjem" (ima Emir još islamofobnih bisera u svojim tekstovima u režimskim provelikosrpskim i provelikohrvatskim medijima, ali o tom po tom).

Vezani tekst: http://www.radiosarajevo.ba/novost/104436

Nije nam objasnio Emir, a ni "organizatori protesta u Tuzli" kakve sve to veze ima sa porukama tribine u Tuzli, koja kaže da je demokratija oblik vladavine koji služi da bi manjina bogatih vladala nad većinom siromašnih. I zar ne zna Emir (a zna) da je "kolijevka" demokratije" SAD najbolji prijatelj baš sa tom Saudijskom Arabijom i svim diktatorskim "muslimanskim" režimima na svijetu (npr. u Saudijskoj Arabiji su zatvori za muslimane koji se bune protiv kraljeve "demokratije" gori nego Gvantanamo i Abu Graib zajedno).

Neće Emir da kaže da se upravo Vehabije zalažu javno protiv takvih autokratskih "demokratskih" režima koji putem neke "islamske zajednice" šire nazadnu doktrinu prema kojoj mi treba "demokratski" da potvrdimo one koji će nas u naše ime jahati i iskorištavati.

 

Šta nije rekao Emir

Što ne reče Emir da je u Švedskoj, Norveškoj, Americi i svuda na tzv. demokratskom zapadu dozvoljeno vrijeđati i ismijavati Allaha, poslanika, Kur'an…sve osim Jevreja  i "demokratije".

Sloboda javnog izražavanja je dakle sve dok vrijeđaš Islam, "vehabije", a kad pomeneš Buša, cionističke Jevreje, antiislamizam i islamofobojiju, onda, šta…ideš u  zatvor.

Npr., ne reče nam Emir: demokratski je da imaš pravo da prosvjeduješ na Wall Street protiv nedodirljivih jedan posto koji su Amerikancima na kamatu oteli radna mjesta i budućnost (kao i nama naši demokrate), ali je demokratski i kada ti oni (demokrate) daju donaciju policiji New Yorka da demonstrante ispendreče pod salvom suzavaca

Ne kaže nam ni Emir ni Marko, ni Mirko i Slavko da Wilders npr. može Kur'an i Islam nazivati đavoljom ideologijom, i da je to po demokratski pravo na izražavanje, ali kada neka grupica Vehabija kaže "islam je ono što je radio poslanik Muhamed", onda je to radikalno, tobe jarabi fašizam, i teško nama od takvih.

 

Ma nemoj Emire (i ostali, prepoznaće se oni sami).

 

Je li vi to iz pete tuzlanske kolone mislite da smo mi zaboravili da nam je odlazak u nestanak poručio Vaš Radovan Karadžić, a ne Vehabije.

Je li vi to mislite da smo mi zaboravili da su nas ubijali četnici i ustaše, a ne Vehabije i Saudijska Arabija?

Je li vi to mislite da smo mi zaboravilili da je Genocid u BiH počinjen od strane četnika, a ne Vehabija.

Prošlo je gospodo to vrijeme kada ste vi petokolonaši zajedno sa ostalim velikosrbima dominirali nad svima u Srboslaviji, i kada je većina (pa i muslimana) nasijedala na Vašu prosrpsku propagandu po kojoj "čitav svet mrzi Srbe, a Muslimani su svetski neprijatelji".

Prošlo je vrijeme kada ste zajedno sa Sulejmanom Tihićem (pogledati video dole u prilogu) mogli lagati da su muslimani u BiH ti koji su neprijatelji mira i demokratije.

 

Dakle, prema Emiru Imamoviću, i inim takvim emirima imamovićima, dukićima, sinanima alićima, mirama petrovićima, kusturicama, nije za nas u BiH problem npr. što je za manadata vlasti TK zabilježena najcrnja godina ikad po nezaposlenosti, nepotizmu, kriminalu, korupciji…, nije problem što nas i danas uništavaju karadžići, dodici, čovići, problem su Vehabije


Podsjećanja radi

Da podsjetimo samo, Bosna i Hercegovina je međunarodno priznata država na koju su 92. izvršile agresiju R Hrvatska i R Srbija!

Većina bosanskih Srba i Hrvata su u tom ratu (a koji su bili u HVO-u i Vojsci RS) ubijali za veliku Hrvatsku i Veliku Srbiju!

Vehabije nisu izvršile agresiju ni na Srbiju ni na Hrvatsku!

Dakle, šta je to za Bosnu i Hercegovinu radikalno u činjenici što neko, bilo ko, izražava svoja vjerska ubjeđenja?! Što se nas muslimana Bošnjaka tiče, to je očito, radikalizam Milorada Dodika i Dragana Ćovića je taj koja ubija demokratiju, državu BiH i njen evropski put, a ne Vehabije.

Što ne kaže nam Emir, da je nemusliman, nevehabija, Jelko Kacin, deklarisani Evropljanin, javno rekao:

"Bosna i Hercegovina je komplicirana zemlja i moramo biti vrlo osjetljivi i odmjereni. Dvije trećine uvodne rasprave posvećene su vehabijama, a to je previše, jer je ta pojava vrlo izolirana. Bosna i Hercegovina nije Saudijska Arabija, nego je zapadnobalkanska demokratija, s vrlo jasnom evropskom perspektivom. Dvije trećine rasprave posvetili smo vehabijama, a kada se negira genocid u Srebrenici, onda predstavnici međunarodne zajednice šute", (http://balkans.aljazeera.net 29 februar 2012)

Dakle, prestanite podvaljivati teze potkovane Načertanijem Milorada Garašanina, po kojem je demokratija, trećinu nesrba pobiti, trećinu pokrstiti, trećinu protjerati. I nema potrebe da vi branite Tuzlu koja je uvijek bila i ostala grad za svačije mišljenje i stav. Manite nas se dušebrižnici za Soroševe cionističke dolare! Zar je sekularna država ako se ne smije javno ispovijedati vjerska ubjeđenja?! Zar je antisekularno i nedemokratski javno reći šta misliš, demokratski reći da "nabiješ" tu demokratiju?! Ili ćemo to uvoditi opet ograničeno javno izražavanje i krivično djelo iz bivšeg sistema - verbalni delikt?

I otkud nekom (ikom) pravo da islamski zakon Šerijat, dakle sa izvorom i uporištem u Kur'anu, svetinju muslimana, naziva govorom mržnje (kao što su to pokušali podmetnuti organizatori "protesta")??? Je li to ta demokratija?

I Emire, prestani glumiti svog imenjaka Kusturicu koji ima kompleks što se rodio sa muslimanskim porijeklom. On je bar genije za film, a ti si ništa dok s muslimanskim imenom vodiš antimuslimansku propagandu za sitan Sorošev novac, sram da te bude potkupljeni izdajniče.

 

P.S. Jednom me pitao neko, šta je to demokratija: odgovorio sam, to je kada npr. Amerikanci u tvoj zemlji mogu da uhapse tvog brata, oca, tebe... bez optužnice, da vas odvedu u Gvantanamo ili Abu Graib, da vas drže koliko hoće, da vas muče i ubiju, i da nikome zato ne polažu račun. To ti je demokratija, nešto kao sa Alžirskom grupom.

 

Jasminko Hodžić

Izvor: bosniapress.info

23.02.2013.

Suze za Shamom - ovo su oni koji tvrde da vole Poslanikovu salAllahu alejhi we selem porodicu - tako mi Allaha, odreci ce ih se i Poslanik i Ali kojeg obozavaju pored Allaha

21.02.2013.

Pobjedjuje onaj kojega hranis

Nekada davno je djed svome unuku ispričao jednu životnu istinu: "U nutrini svakog čovjeka vodi se bitka - kao borba izmedju dva vuka."
Jedan vuk predstavlja zlo: predstavlja bijes, zavist, ljubomoru, žaljenje, pohlepu, aroganciju, krivnju, samosažaljenje, grijeh, srđbu, inferiornost, laž, lažni ponos, egoizam...
Drugi vuk predstavlja dobro: predstavlja ono što pruža uzitak, mir, ljubav, nadu, vedrinu, poniznost, ljubaznost, dobrotu, srdačnost, darežljivost, istinu, suosjećanje i vjeru...
Unuk se zamisli na nekoliko trenutaka. Sve svoje misli vrijedno usmjeri u dubinu djedovih riječi, pa zapita: Koji vuk na kraju pobijedi?
Djed sa smješkom odgovori: "POBJEĐUJE UVIJEK ONAJ KOJEGA HRANIŠ...

Ljudski mozak je podijeljen na desnu i lijevu mozdanu hemisferu. Desna hemisfera upravlja lijevom polovinom tijela,dok lijeva hemisfera upravlja desnom polovinom tijela.
U desnoj mozdanoj hemisferi se razvijaju negativne i zle misli i osjecaji,a ona upra
vlja lijevom polovinom tijela i zato kazemo da je lijeva strana sejtanova strana, dok se u lijevoj mozdanoj hemisferi razvijaju lijepe i pozitivne misli,a ona upravlja desnom polovinom tijela i zato kazemo da je desna strana Allahova strana.
I na osnovu ovoga vidimo da u jednom covjeku postoje dvojica: DOBRI I LOSI.
Borba izmedju ove dvojice stalno traje,i ako dopustimo da pobijedi losi ko ce onda odgovarati na Sudnjem danu??? Mi naravno!!! Zato sto smo hranili onog sto je los i sto smo ga pustili da pobijedi. Zato pazimo koga cemo hraniti! U svakom slucaju mi cemo snositi posljedice!

20.02.2013.

Jesmo li muslimani zato što vjerujemo u Allaha ili vjerujemo u Allaha zato što smo muslimani?!

Pitanje koje sebi treba postaviti svaki musliman, ali posebno mi koji smo rodjeni u muslimanskim porodicama, mi koji islam nasljedjujemo.
Najvjerodostojniji odgovor cemo dobiti ako preispitamo svoj odnos sa Kur'ani kerimom, Allahovom Rijecju.
Da li nam je Allahov govor stanovnik nasih srca, ili je samo gost u nasem pamcenju?

Vise na ovu temu procitajte u sljedecem tekstu, koji vas nece ostaviti ravnodusnim:

"Neki muslimani imaju pogrešnu predstavu o imanu, pa njihova praksa i svakodnevnica odudara od onoga što se očekuje od istinskog vjernika. Često se zapitamo kako takvo nešto taj i taj može uraditi, pa on je musliman, on je hatib, on je vjernik, on ide u džamiju itd.

Riječ el-Iman dolazi od riječi «emnun», što znači sigurnost, izvjesnost, stabilnost i sl. Ako je neko mu'min u ovom smislu riječi, onda je on siguran, a sigurna je i njegova okolina od njega. Takav iman želi Allah, subhanehu we teala. Takav iman je uvijek donosio khajr muslimanima.


Kod nekoga je iman samo puka racionalna spoznaja i ne prelazi dalje. Na tome se sve završava. Kad takav insan kaže da vjeruje u Allaha, meleke, Knjige, Poslanike, Sudnji dan i određenje, to znači da priznaje postojanje tih pojmova. Ta spoznaja kod takvog insana ne prelazi dalje od razuma i ne reflektira se u svakodnevnici. Njegova predstava o imanu je takva, dakle, cilj je racionalna spoznaja, a kakav uticaj ili odraz ta spoznaja ima na ponašanje, na svakodnevni život i na realnost, o tome se uglavnom ne razmišlja.

Kad insan kaže da vjeruje u Allaha, u Resulla salallahu alejhi wa selem, u Kitab, u Sudnji dan, pitanje je: kojim organima vjeruje, čime potvrđuje tu spoznaju, koji je stepen ili nivo živosti i aktivnosti tog vjerovanja?!


Radili se o hladnom racionalnom vjerovanju.?To je obično teorijsko spekulativno vjerovanje, koje nije ništa drugo do mišljenje, ideja, teorija ili filozofija.Što se pak živosti i aktivnosti tog vjerovanja, plodova i rezultata, tiče, što se tiče uticaja tog vjerovanja na stvarnost i svakodnevni život, to se često smatra izvan područja imana.


Takav «iman» podsjeća na «posebnu robu», koja ima svoje mjesto, svoj poseban ambijent, svoje okruženje i prilike. Kad se takav nađe u tim prilikama rado i samouvjereno govori o toj «robi», a kad napusti taj ambijent, ponaša se sasvim suprotno od onoga o čemu je bilo riječi u toj «posebnoj prigodi», prelazeći u novi ambijent, gdje vladaju drugi interesi, gdje je druga roba u pitanju, drugi ljudi sa drugim željama, sklonostima i ciljevima. Takav iman je promjenljiv shodno okolnostima, podložan prilikama i interesima. Mogao bi se nazvati
salonskim ili folklornim imanom. Nešto poput garderobe, koja se mijenja prema okolnostima i prilikama.
Taj iman nije prešao iz razuma u srce, s jedne, i iz srca na ostale dijelove čitavog organizma, s druge strane. Taj iman ne živi, ne razvija se i ne svijetli. On je bez impulsa. Nije prešao u fazu islamskog, kur'anskog i sunnetskog imana, već je zastao u okviru puke spoznaje, formalnog akceptiranja i teorije. Kod takvih nije izniklo stablo istinskog imana, niti se javljaju njegovi pupoljci, a pogotovu plodovi, tako da se ne može osjetiti njegova slast, njegov divan okus niti blagostanje u njegovom hladu.
 
O takvom imanu  govori Kur'an pa kaže:» Neki beduini govore: "Mi vjerujemo!" Reci: "Vi ne vjerujete, ali recite: ’Mi smo muslimani!’, jer u vaša srca nije ušao istinski iman». (el-Hudžurat, 14. ajet).
«Ima ljudi koji govore: "Vjerujemo u Allaha i u onaj svijet!"- a oni nisu vjernici»! (el-Bekare, 8. ajet).U ovim i sličnim slučajevima iman nije prešao dalje od jezika. Tu se zadržao i takav iman Allah ne prihvata.
 
Zar Iblis nije znao da postoji Allah? Znao je itekako za Allaha we teala i za Njegova svojstva, za Njegovu moć i ostalo, zato kaže:» E tako mi dostojanstva Tvoga," - reče "sigurno ću ih sve na stranputicu navesti, osim Tvojih među njima robova iskrenih!" (Sad, 82 i 83. ajet).
 
Musa,
alejhiselam, stavlja do znanja da Fir'awn zna  Allaha i da niko drugi me može biti gospodar, ali se njegovo znanje i spoznaja ne mogu smatrati imanom. U Kur'anu stoji:»Ti znaš da ovo nije dao niko drugi nego Gospodar nebesa i Zemlje, kao očigledna znamenja“. (el-Isra, 102. ajet).Na kraju će Fir'awn pri potapanju i zavapiti:» A on, kad se poče daviti, uzviknu: "Ja vjerujem da nema boga osim Onoga u kojeg vjeruju sinovi Israilovi i ja se pokoravam!" (Junus, 90. ajet). Dakle, Fir'awn samo zna (!) da postoji Bog u koga vjeruju sinovi Israilovi i to je sve, zato o Njemu govori u trećem licu, za razliku, recimo, od Junusa, alejhiselama, koji kaže:»La ilahe illa ente, subhaneke...». «Nema božanstva osim Tebe, slavljen si»! Junus se Allahu obraća u drugom licu!
 
Sljedbenici Knjige
(Ehlul kitab) su Poslanika znali kao svoje sinove. Znali su da je on poslat od Allaha, da je došao sa istinom i da su ga, kao radosnu vijest, najavile njihove knjige, međutim, nisu smatrani mu'minima zbog ove obične spoznaje, naprotiv bili su ljuti neprijatelji Poslanika, salallahu alejhi wa selem. Kur'an kaže:» Oni kojima smo Knjigu dali poznaju Poslanika kao što poznaju sinove svoje; oni koji su sebe upropastili, pa - oni neće vjerovati». (el-En'am, 20. ajet).
 
Ebu Talib
, amidža poslanika, je zasigurno znao da je Muhammed, salallahu alejhi wa selem, Allahov poslanik i da je din kojem poziva apsolutna Istina. On ga je iz plemenskih i nacionalnih, a ne vjerničkih pobuna štitio od neprijateljstava i zlostavljanja. Koliko je Poslanik želio da njegov amidža izgovori šehadet i postane vjernik, ali je i na zadnjem izdisaju to odbio. Dakle, on nije ni pokušao svoju spoznaju i znanje pretvoriti u istinski iman i islam.
 
Za takav iman, zasnovan na običnom (sa)znanju, dr. Hamam Seid navodi slijedeći primjer:
"Kada bi te neki pouzdan čovjek obavjestio da ti je dijete imalo udes i da je hitno odvezeno u bolnicu, šta bi uradio?Ako bi rekao čovjeku da mu vjeruješ što kaže, a ostao na istom mjestu bez da nešto poduzmeš, tvoje povjerenje je mrtvo, hladno, pasivno, bez ikakve koristi i dobra, ni po tebe, ni po drugoga. Ako bi pak pokazao povjerenje u čovjeka i vijest koju donosi, a zatim se pokrenuo i za nekoliko trenutaka bio u bolnici iznad glave svog djeteta, tada je tvoje povjerenje živo, aktivno i korisno i za tebe i za druge."

Tako je i sa imanom!!

 
Ljudi, recimo, vjeruju u teške i opasne bolesti, jer znaju za njih. Neki ostanu na običnom saznanju i ne poduzimaju ništa, a drugi poduzimaju sve moguće mjere kako bi se sačuvali tih bolesti. Ako pak obole, stradaće oni koji imaju saznanje ili informaciju o tome da su oboljeli, pa ostanu pri pukom saznanju, a ne preduzmu ništa.

Koliko se ljudi spremaju za ljetnji odmor, kako bi se zaštitili od ljetnjih vrućina? Zašto? Zato što znaju i vjeruju da će doći ljeto i da će biti vruće. Zašto ne ostanu pri pukom saznanju o dolasku ljeta?! Zašto se spremaju za zaštitu od vrućina?Isto je tako sa onima koji znaju da postoji džehennemska vatra, a ne čine ništa da se zaštite od nje!


Tako je i sa imanom.


Zašto iman o kojem govorimo ne prelazi fazu (
sa)znanja i teorije u fazu praktične primjene?
Kako ljudi mogu zagovarati vjeru u Allaha we teala, a ne trude se da Ga spoznaju istinskom spoznajom, ne shvataju Ga za ozbiljno, ne pokoravaju Mu se iskrenom pokornošću i ne boje Ga se mu'minskim strahopoštovanjem? Naprotiv, hrabri su veoma hrabri u griješenju prema Njemu i Njegovim naređenjima i zabranama.

Kako ljudi mogu zagovarati da vjeruju i vole Poslanika salallahu alejhi wa selem, a ne primjenjuju dosljedno njegov sunnet, ne uzimaju ga za primjer i uzor i ne slijede njegovu uputu?Kako ljudi mogu zagovarati da vjeruju u Islam, u Kur'an i da ga vole, a nisu njegova vojska, ne pridržavaju se njegovih propisa, ne pozivaju njemu, ne pomažu ga, ne vole njegove pristalice i ne preziru njegove neprijetelje?

Ibnul Qajjim je rekao:"Jadan je onaj koji zagovara ljubav prema nekome, a stalno ga treba potsjećati na voljenog"!
 
Kako ljudi mogu zagovarati vjeru u postojanje džehennema i njegovih strahota, a ništa ne čine da se od njega zaštite? Naprotiv.

Kako ljudi mogu zagovarati vjeru u džennet, njegove blagodati i ljepote, a ne čine ono što će ih uvesti u njega?!Naprotiv.


U tom smislu slijedeći kur'anski ajet nam daje vrlo jasnu dijagnozu:»
Ima ljudi koji se Allahu klanjaju, pod uvjetom;(!) ako ga prati sreća, on je smiren, a ako zapadne i u najmanje iskušenje, vraća se nevjerstvu, pa tako izgubi i ovaj i onaj svijet. To je, uistinu, očiti gubitak». (el-Hadž, 9. ajet).
 
Iman koji želi Allah je stalno živ, pun, uticajan, iman koji se razvija, koji usmjerava, koji koristi srcu u kojem se nalazi, koji srce ukrašava, koji šalje impulse čitavom biću u kojem se nalazi, koji pruža hlad mu'minu u životu, i na kraju daje plodove i danju i noću.Takav iman su živjele sve čestite generacije. Iz njihova imana su iznicala ogromna djela, velike ambicije i postizani kolosalni ciljevi. Takav iman pokreće, budi ambiciju, odgaja ponašanje visokog stepena, gradi vrline, mijenja stvarnost i usmjerava život ispravnim putem.Takvim imanom se gradi ponos, snaga, nepokolebljivost i ubjeđenje, a spriječava poniženje, slabost, ovisnost i oponašanje drugih.
 
Zamislimo «vjernike» koji dođu u džamiju da obave namaz i kažu «Allah je najveći», a zatim posiju smutnju, zavade se i pobiju!Zamislimo ih kako dođu u isti saff i tu naprave razdor! Ispade da ih islam i namaz razdvajaju, a ne spajaju i uvezuju?!

Ne mogu jedni druge podnijeti ako različito obavljaju namaz, vežu ruke ovako ili onako, rastave noge, zikre poslije namaza u džematu, bojkotuju zajedničku namasku dovu i slično. Usuđuju se donositi težak sud o drugome. Miješaju se u odnos između
RABBA i roba!
Ebu Hurejre prenosi da je čuo Poslanika kad kaže:»Među Israelićanima su zajedno živjela dva čovjeka, jedan veliki pobožnjak, a drugi griješnik. Pobožnjak se stalno obraćao griješniku, koreći ga za grijehe koje čini, a ovaj bi mu odgovarao:»Ostavi me mome Gospodaru, ja sam svjestan svojih grijeha»! Međutim, kad ovaj prijeđe u dosadu, griješnik mu ljutito odgovori pitanjem:»Prepusti me mome Gospodaru, nisi valjda ti poslat da me svakodnevno kontrolišeš»! Pobožnjak mu na to reče:»Tako mi Allaha, Allah ti neće nikad oprostiti i nikad nećeš ući u džennet»!Onda Allah obojici posla meleka da im uzme duše i kad su se sastali pred Allahom, Allah reče onome što je griješio:»Uđi u džennet zbog moga rahmeta», a pobožnjaka upita:»Možeš li zabraniti Moj rahmet ovome Mome robu»? On odgovori:»Ne mogu Allahu». Onda Allah reče:»Smjestite ga u vatru»!

Ebu Hurejre iza ovoga kaže:»Tako mi Allaha, rekao je riječi koje su mu uništile i dunjaluk i akhiret»! (Bilježi ga Ahmed u el-Musnedu).

 
Mudri Ali, radijalallahu anha, je vidio kako neki ljudi prije bajram namaza obavljaju po nekoliko rek'ata, pa je rekao da to nije bilo u praksi Poslanika i kad su ga ashabi upitali zašto im to ne zabrani, on je odgovorio:»Strah me da ne dođem pod udar Allahovih riječi:»Ere'ejtellezi jenha abden iza salla»! (Vidje li ti onoga koji brani robu da obavi namaz)? (el-A'leq, 9. ajet).

Odakle nekome hrabrost da vrijednuje nečiji namaz? Da procjenjuju kome će biti primljeno kome neće?!Gdje je tu sunnet Poslanika? Osmijeh, lijepa riječ i bratsko popravljanje? Gdje je tolerancija i sabur?Nije li Poslanik u džamiji dočekao i primio delegaciju Nedžrana, onakve kakvi su bili sa svim obilježjima kršćanstva. U džamiji su boravili, jeli, pili, spavali, molili se Bogu na svoj način, sa krstovima o vratovima, a ashabi škripali zubima od ljutnje, međutim učitelj čovječanstva im govori:»Zar nisu naši gosti, zar nisu došli da vode dijalog»?
Šta bi trebali reći oni koji zagovaraju ljubav prema Allahu i Poslaniku? «Zar nismo braća, zar nismo vjernici»?! Ili imamo samo (sa)znanje?!
 
Muhammed salallahu alejhi wa selem, savjetuje ashabe i ummet, kako da se ponesu u određenom vremenu, pa u jednoj od predaja stoji:
Prenosi Umejje Eš-Ša'bani: "Došao sam kod Ebu Sa'lebe El-Hušenija, pa sam mu rekao: "Kako tumačiš ovaj ajet?" Reče: "Koji ajet?" Rekoh: "O vjernici, brinite se o sebi! Neće vam naškoditi onaj ko je na krivom putu ako ste upućeni!" Reče: "Tako mi Allaha, za njega sam pitao Poslanika s.a.v.s., pa mi je rekao: "Naređujte dobro i spriječavajte zlo, a kad zavlada  škrtost, kad se bude slijedila strast, kad se ljudi prepuste dunjaluku i kad svak bude držao samo do svog mišljenja – onda pazi na sebe i ostavi masu! Poslije vas će doći vrijeme sabura, u kojem će oni koji se budu držali (islama), biti kao da drže žeravicu. Onaj ko bude u to vrijeme radio za islam, imaće nagradu pedeset ljudi koji rade kao vi." (Tirmizija)
 
Zaista će nastupiti varljive godine. Tada će se vjerovati lažljivcu, a iskreni ugoniti u laž. Povjerenje će se ukazivati varalicama, a pošteni će se potvarati za prevaru. Tada će govoriti er-ruvejbidah! Neko je upitao:”A ko je er-ruvejbidah”? Poslanik je odgovorio:“Glupak koji će govoriti o važnim stvarima Ummeta“! (Revahu Ahmed).
 
«Znate li ko je najveći siromah? Rekli su:»Onaj koji nema ni dirhema, ni dinara ni osnovnih potreba». Najveći siromah moga ummeta je onaj koji dođe na sudnji dan sa namazom, zekatom, postom, a bude tužen da je uvrijedio onoga, potvorio onoga, pojeo hak onoga, prolio krv onoga, udario onoga, pa dadne od svojih dobrih djela, jednom, pa drugom i kad nestane dobrih djela, uzeće grijehe od ostalih na sebe i biti bačen u vatru»! (Muslim).
 
Prenosi se da je neki čovjek došao Poslaniku i upitao:“Allahov poslaniče, koji je čovjek i koje je djelo najdraže Allahu? Poslanik mu je na to odgovorio:“Najdraži čovjek Allahu je onaj od koga ljudi imaju najviše koristi, a najdraže djelo Allahu je unijeti radost u srce muslima, otkloniti mu neku nevolju, olakšati mu vraćanje duga, ili ga nahraniti. Meni je draže krenuti s bratom i ispuniti mu neku potrebu, nego biti u i’tikafu  mjesec dana u ovome mesdžidu. Ko nadvlada ljutnju, Allah će mu prikriti neku sramotu, ko savlada srdžbu, Allah će mu srce ispuniti nadom na kijametskom danu. Ko krene ispuniti bratu neku potrebu, Allah će mu učvrstiti noge onda kad noge budu klecale i podrhtavale. Ružno ponašanje kvari vjeru kao što sirće kvari med“! (et-Taberani u el-Kebiru i Ibnu Ebid-dunja u Kadail havaidži).

Sufjan et-Thawri kaže:»Pet mjeseci mi se nije dalo ustati na noćni namaz zbog jednog grijeha koji sam učinio»! Upitan o kojem se grijehu radi, on odgovori:"Vidio sam čovjeka kako plače, pa sam rekao da folira"!
 
Kome se to Allah obraća na 88 mjesta u Kur'anu kad kaže:»O vi koji vjerujete...»!?
 
Smijemo li, i kako ćemo Allahu odgovoriti:» Gospodaru naš, mi smo čuli glasnika koji poziva u iman; ’Vjerujte u Gospodara vašeg!’ - i mi smo mu se odazvali. Gospodaru naš, oprosti nam grijehe naše i pređi preko hrđavih postupaka naših, i učini da poslije smrti budemo s onima dobrima». (Alu Imran, 193.ajet).
 
O kakvom se to, ustvari, imanu radi?! Zašto nam Allah nudi suru el-Hudžurat na isčitavanje i studiranje? Zato što ona odgaja istinske vjernike! One "koji, kad su tu, ne primjetiš ih, a kad su odsutni, ne izgube se"!


U toj suri je dijagnoza našega stanja:» Neki beduini govore: "Mi vjerujemo!" Reci: "Vi ne vjerujete, ali recite: ’Mi smo muslimani!’, jer u vaša srca nije ušao istinski iman». (el-Hudžurat, 14. ajet). Zatim slijedi oštro upozorenje:» Reci: "Zar hoćete Allaha podučavati o vašem vjerovanju, a Allah zna sve što je na nebesima i na Zemlji! Allah sve zna." (el-Hudžurat, 16. ajet).
 
Zato Allah u jednom od 88 ajeta koji počinju sa «O vi koji vjerujete» kaže:» O vi koji vjerujete, vjerujte (!) u Allaha, i Poslanika Njegova, i u Knjigu koju On Svome Poslaniku objavljuje, i u Knjigu koju je objavio prije. A onaj ko ne bude vjerovao u Allaha, i u meleke Njegove, i u knjige Njegove, i u poslanike Njegove, i u onaj svijet - daleko je zalutao». (en-Nisa, 136. ajet).
 
Zar poslije svega što nam se desilo i što nam se dešava, nećemo razmisliti o Allahovom pitanju koje nam postavlja:» Zar nije vrijeme da se vjernicima srca smekšaju kad se Allah i Istina koja se objavljuje spomene, i da oni ne budu kao oni kojima je još davno data Knjiga, pa su srca njihova, zato što je proteklo mnogo vremena, postala nemilosrdna, i mnogi od njih su griješnici». (el-Hadid, 16. ajet).


Allah ukazuje na problem! Problem je srce i ono što je u njemu. Srce nije skrušeno!

Tijelo pada na sedždu, ali srce, izgleda, ne! Jer, «kad srce jednom padne Allahu na sedždu, ono sa nje ne ustaje do kijametskog dana»! "

Izvor: nadauboljesutra.blogger.ba http://nadauboljesutra.blogger.ba/arhiva/?start=7
15.01.2013.

Tewhid - ključ uspjeha

Superiornost vjernika u tewhidullahu i kazna kršćana i židova

Prenosi Abu Musa radiaAllahu anhu da je Allahov Poslanik salAllahu alejhi we selem rekao:


Na dan proživljenja moj ummet će biti sakupljen u tri grupe. Prva grupa će ući u Džennet bez polaganja računa, druga grupa će imati lahak obračun i biti će uvedena u Džennet. Treća grupa će doći sa teškim gomilom grijeha na svojim leđima, poput ogromnih planina. Allah će upitati meleke, iako On najbolje zna o njima: "Ko su ovi ljudi?" Odgovoriće: "Oni su Tvoji ponizni robovi." On će reći: "Rastereti ih grijeha i iste natovari na židove i kršćane, potom pusti ponizne robove da uđu u Džennet Milošću Mojom"


Hadis je dobar i zabolježen je u Hakimovom 'Mustradrak'u'

31.12.2012.

Dovoljan nam je Allah

Vatra nije spalila Ibrahima, nož nije preklao Ismaila, more nije utopilo Musa'a i kit nije pojeo Junusa (neka su mir i spas na sve njih)

Allah subhanah u Kur'anu kaže: "Reci: 'Ništa nas neće zadesiti sem onoga što nam je Allah već odredio'"

Iako mi je izvor sljedeće predaje nepoznat, ipak je prenosim zbog ogromne pouke koja se krije u njoj. Pouke koju suzne oči i vrisak zahvale Allahu potvrđuju. Majke će je najbolje razumjeti.

Upitao je Uzvišeni Allah meleka smrti:
“Jesi li se nekad nasmijao kad si uzeo nečiju dušu?”
Melek Mu odgovori:
“Jednom sam se nasmijao, jednom sam zaplakao, a jednom sam se uplašio.”
Allah, Dželle šanuhu, ga upita: …”A šta te je to nasmijalo?”
Odgovori Mu: “Dok sam se jednom spremao da uzmem dušu nekog čovjeka zatekao sam ga kako govori obućaru da mu napravi cipele da ih može nositi cijelu godinu, pa sam se nasmijao, uzeo sam mu dušu prije nego što ih je i nazuo.”
“A zbog čega si zaplakao?” “Zaplakao sam kad si mi naredio da uzmem dušu jedne žene.
Našao sam je u pustinji kako drži svoje novorođenče, sačekao sam dok ga je spustila usred neplodne pustinje
i uzeo sam joj dušu plačući zbog vriska napuštenog djeteta, za koje niko nije znao.”
“A šta te je uplašilo?” “Uplašio sam se kad si mi naredio da uzmem dušu jednog od Tvojih alima. Iz njegove sobe je izbijala svjetlost, kad god bih se približio toj sobi svjetlost bi me tjerala da se povratim. Plašio sam se njegovog nura dok sam mu dušu uzimao.”
Allah, dželle šanuhu, mu reče:
“A znaš li ti ko je taj čovjek?
To je ono dijete koje si ostavio u pustinji kad si uzeo dušu njegove majke. Ja sam o njemu brigu preuzeo i nikome ga nisam prepustio.”

29.12.2012.

Prvak istigfara

Nemoj da zanocis niti da osvanes bez ovih rijeci
Sejjidul istigfar - Prvak istigfara

Ko kaze ovaj istigfar (dovu) ujutro cvrsto vjerujuci u njegove rijeci, te umre tog dana prije nego omrkne, on je od stanovnika Dzenneta, ako ga kaze u toku noci cvrsto ubjedjen u te rijeci i umre prije nego svane pa i on je od stanovnika Dzenneta. Te rijeci su:

عَنْ شَدَّادُ بْنُ أَوْسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَيِّدُ الِاسْتِغْفَارِ أَنْ تَقُولَ اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّي لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ خَلَقْتَنِي وَأَنَا عَبْدُكَ وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ أَبُوءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ وَأَبُوءُ لَكَ بِذَنْبِي فَاغْفِرْ لِي فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ قَالَ وَمَنْ قَالَهَا مِنْ النَّهَارِ مُوقِنًا بِهَا فَمَاتَ مِنْ يَوْمِهِ قَبْلَ أَنْ يُمْسِيَ فَهُوَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ وَمَنْ قَالَهَا مِنْ اللَّيْلِ وَهُوَ مُوقِنٌ بِهَا فَمَاتَ قَبْلَ أَنْ يُصْبِحَ فَهُوَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ. رواه البخاري (6306) .

'Allahumme Ente Rabbii, la ilahe illa Ente, halakteni, ve ene abduke, ve ene 'ala 'ahdike ve va'dike mesteta'tu, e'uzu bike min šerri ma sana'tu, ebu'u leke bi ni'ametike alejje, ve ebu'u leke bizenbii, fagfir li fe innehu la jagfiru-z-zunube iila Ente!'

"Allahu moj, Ti si moj Gospodar, nema boga osim Tebe, Ti si me stvorio i ja sam Tvoj rob, ispunjavam zavjet Tebi koliko mogu, Tebi se utječem od zla koje sam uradio, priznajem Tvoje blagodati prema meni, i Tebi priznajem svoj grijeh, pa mi oprosti, jer grijehe ne oprašta niko osim Tebe!“

Hadis bilježi Buharija u svom Sahihu

29.12.2012.

"Čovjek je, zaista, Gospodaru svome nezahvalan" [100:6]

Uzvišeni Allah kaže:

 

إِنَّ الْإِنْسَانَ لِرَبِّهِ لَكَنُودٌ

 

Čovjek je, zaista, Gospodaru svome nezahvalan. (Al-Adiyat, 6)

 

Ibn Abbas,Mudžahid i Katade kažu: To je nevjernik i poricatelj Allahovih blagodati.”

 

El-Hasen kaže: “To je onaj koji broji nedaće a zaboravlja blagodati.”

 

Ebu Ubejde kaže: "Kod njega je malo dobra.”

 

Arapi kažu el-kenud za zemlju bez biljaka ili za zemlju iz koje ne nikne ništa korisno.

 

Ibn Abbas,radijjallahu anhu, kaže: “El-Kenud je čovjek kojeg jedan loš postupak prema njemu učinio da zaboravi mnoštvo dobrih postupaka”.

 

Uzvišeni Allah je čovjeka obasuo mnogobrojnim blagodatima što naglašava i kur'anski ajet:

 

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنْزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَكُمْ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْفُلْكَ لِتَجْرِيَ فِي الْبَحْرِ بِأَمْرِهِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْأَنْهَارَ

وَسَخَّرَ لَكُمُ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ دَائِبَيْنِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ

وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ وَإِنْ تَعُدُّوا نِعْمَتَ اللَّهِ لَا تُحْصُوهَا ۗ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَظَلُومٌ كَفَّارٌ

 

“Allah je stvoritelj nebesa i Zemlje; On spušta s neba kišu i čini da pomoću nje rađaju plodovi kojima se hranite; i daje vam da se koristite lađama koje plove morem voljom Njegovom, i daje vam da se rijekama koristite; i daje vam da se koristite Suncem i Mjesecom, koji se stalno kreću, i daje vam da se koristite noći i danom; i daje vam svega onoga što od Njega tražite, i ako biste Allahove blagodati brojali, ne biste ih nabrojali. - Čovjek je, uisitnu, nepravedan i nezahvalan. ( Ibrahim,32-34 )

 

وَاللَّهُ أَخْرَجَكُمْ مِنْ بُطُونِ أُمَّهَاتِكُمْ لَا تَعْلَمُونَ شَيْئًا وَجَعَلَ لَكُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَالْأَفْئِدَةَ ۙ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ

 

“Allah vas iz trbuha majki vaših izvodi, vi ništa ne znate, i daje vam sluh i vid i razum da biste bili zahvalni.” (Nahl, 78)

 

Čovjek se nikad ne može odužiti Allahu na blagodatima.To je pojašnjeno u riječima Uzvišenog:

 

ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ

 

„zatim ćete toga dana za sladak život biti pitani sigurno!“ (At-Takatur, 8)

 

Ovaj ajet ukazuje da će rob biti pitan za blagodati koje su mu darovane, da li je bio zahvalan na njima ili nije.Svaki čovjek je dužan da iskaže zahvalnost za svaku blagodat koju mu je Allah darovao, poput zdravlja, razuma, opskrbe i drugih blagodati.Čovjek treba znati da, kada bi se sva njegova dobra djela sakupila da ona ne bi mogla otplatiti ili pokriti blagodati koje mu je Allah dao.Stoga bi osoba zaslužila kaznu.

 

Tirmizi bilježi od Ebu Hurejre da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:

 

”Prva stvar od blagodati za koju će rob biti upitan na Sudnjem danu jeste:”Zar ti nismo dali zdravo tijelo ??? Zar ti nismo dali hladnu vodu da piješ ??? (Hadis je ocjenjen sahihom od ibn Hibbana,Hakima a imam Zehebi se složio sa njima)

 

Khara'iti u Kitabu al šukr prenosi od Abdullaha ibn Amra da je Poslanik , sallallahu alejhi ve sellem, rekao:

 

“Bit će pozvan rob na Sudnjem danu i stajaće ispred Allaha , Uzvišenog i Veličanstvenog, pa će Allah reći melecima:“Pogledajte na djela mog roba i na blagodati koje sam mu dao, pa će meleci pogledati i reći:“Ona čak ne mogu izjednačiti jednu blagodat koju si mu darovao.“ Zatim će Allah reći:“Pogledajte u njegova dobra i loša djela i naći će ih izjednačenim pa će reći:“O moj robe, prihvatio sam tvoja dobra djela a oprostio tvoja loša .To je moja blagodat koju ti darujem.

 

Muslim u svom Sahihu bilježi hadis od Ebu Hurejre, , da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:

 

"Ispravno postupajte ili približno tome radite. Znajte da niko neće biti spašen zbog svojih djela ". Prisutni su upitali: "Pa zar ni ti, Allahov Poslaniče?" Odgovorio je, : "Čak ni ja, osim ako me Allah ne obaspe Svojom milošću i dobročinstvom ". (Buhari, 6.463; Muslim, 2.816.)

 

Taberani prenosi od Ibn Omera da je Poslanik , sallallahu alejhi ve sellem, rekao:

 

“Biće dovedena osoba na sudnjem danu sa tolikim djelima koja bi opteretila brdo kad bi se na njeg stavila.Tada će se pokazati samo jedna blagodat od Allahovih blagodati i gotovo da bi izbrisala sva ta djela kad ga Allah ne bi obasuo svojom milošću.“

 

Nema sumnje da je blagodat upute i vjere najveća blagodat koju rob može imati, jer od te blagodati ovisi njegova sreća na oba svijeta.

 

كَمَا أَرْسَلْنَا فِيكُمْ رَسُولًا مِنْكُمْ يَتْلُو عَلَيْكُمْ آيَاتِنَا وَيُزَكِّيكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُمْ مَا لَمْ تَكُونُوا تَعْلَمُونَ

فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ وَاشْكُرُوا لِي وَلَا تَكْفُرُونِ

 

“Mi smo vam jednog od vas kao Poslanika poslali da vam riječi Naše kazuje i da vas očisti i da vas Knjizi i mudrosti pouči i da vas ono što niste znali nauči. Sjećajte se vi Mene, i Ja ću se vas sjetiti, i zahvaljujte Mi, i na blagodatima Mojim nemojte neblagodarni biti!” (Al-Baqara,151-152)

 

U ovom ajetu se spominje poslanstvo Muhammeda, s.a.v.s., te čišćenje od poroka i prljavštine, prelazak iz širka u tevhid - ispovijedanje Allahove jednoće, poučavanje Knjizi i mudrosti (tj. Kur’anu i sunnetu).

 

Ibn Kesir kaže: “Zbog ovoga je Allah, dž.š., uputio vjernike na priznanje ove blagodati uz Njegovo spominjanje i zahvalu. On kaže:

 

فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ وَاشْكُرُوا لِي وَلَا تَكْفُرُونِ

 

“Sjećajte se vi Mene, i Ja ću se vas sjetiti, i zahvaljujte Mi, i na blagodatima Mojim nemojte nezahvalni biti!”

 

Od Zejda ibn Eslema se prenosi da je Musa, a.s., rekao: “Gospodaru moj, kako ću ti zahvaljivati!’ Allah mu je rekao: ‘Sjećaj Me se i ne zaboravljaj Me, jer kada Me se sjetiš i zahvalit ćeš Mi. Ako Me zaboraviš onda si Mi nezahvalnik.”

 

Za Nuha a.s., kaže Allah dž.š.:

 

إِنَّهُ كَانَ عَبْدًا شَكُورًا

 

“ On je doista, bio rob zahvalni." (El-Isra', 3)

 

Kazujući o Ibrahimu, alejhis-selam, Svevišnji ga hvali i ističe njegovu zahvalnost na Allahovim blagodatima, pa kaže:

 

إِنَّ إِبْرَاهِيمَ كَانَ أُمَّةً قَانِتًا لِلَّهِ حَنِيفًا وَلَمْ يَكُ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

شَاكِرًا لِأَنْعُمِهِ ۚ اجْتَبَاهُ وَهَدَاهُ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ

 

“Ibrahim je bio primjer čestitosti, pokoran Allahu, pravi vjernik, nije druge smatrao Allahu ravnim. I bio je zahvalan na blagodatima Njegovim. On ga je odabrao i na Pravi put ga uputio.” (En-Nahl, 120.-121).

 

 

Sulejman a.s, je rekao:

 

وَقَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَىٰ وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

 

„Gospodaru moj, omogući mi da budem zahvalan na blagodati tvojoj, koju si ukazao meni i roditeljima mojim, i da činim dobra djela na zadovoljastvo tvoje, i uvedi me, milošću Svojom, među dobre robove Svoje!" (En-Neml, 19)

 

 

Govoreći o Lukmanu, Uzvišeni kaže:

 

وَلَقَدْ آتَيْنَا لُقْمَانَ الْحِكْمَةَ أَنِ اشْكُرْ لِلَّهِ ۚ وَمَنْ يَشْكُرْ فَإِنَّمَا يَشْكُرُ لِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ كَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ حَمِيدٌ

 

"A Mi smo Lukmanu mudrost darovali: „Budi zahvalan Allahu! Ko je zahvalan, čini to u svoju korist, a ko je nezahvalan - pa, Allah je, zaista, neovisan i hvale dostojan." (Lukman, 12)

 

Bilježe Buharija i Muslim u svojim Sahihima da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, toliko dugo stajao na kijamu u noćnom namazu da bi mu noge znale oteći. Pa kada je upitan zašto to čini kad su mu oprošteni i raniji i kasniji grijesi, on je odgovorio: «A zar da ne budem rob zahvalni!»

 

Omer ibn Abdul-Aziz je rekao: “Čuvajte Allahove blagodati tako što ćete na njima zahvaljivati.”

 

Ibn Ebi Dunja prenosi da je Alija ibn Ebi Talib jednom čovjeku iz Hemedana rekao:

 

“Blagodat se produžava zahvalnošću. Što se više zahvaljuje, blagodat je veća. Blagodat i zahvalnost idu jedna s drugom. Allah neće prestati da povećava blagodat sve dok rob ne prestane zahvaljivati.” Uzvišeni Allah je rekao:

 

وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ

 

''A kada je Gospodar tvoj objavio: 'Ako budete zahvalni, Ja ću vam, zacijelo, još više dati.'' (Ibrahim, 7)

 

Allah neće kazniti one koji su zahvalni i koji vjeruju:

 

مَا يَفْعَلُ اللَّهُ بِعَذَابِكُمْ إِنْ شَكَرْتُمْ وَآمَنْتُمْ ۚ وَكَانَ اللَّهُ شَاكِرًا عَلِيمًا

 

“Allah vas neće kažnjavati, ako budete zahvalni i ako budete vjerovali.” (En-Nisa', 147.)

 

Bilježi Muslim u svome Sahihu da je Poslanik, sallallalhu alejhi ve sellem, rekao:

 

“Allah je zadovoljan sa Svojim robom koji zahvali Allahu na zalogaju koji pojede, i koji zahvali Allahu na gutljaju koji popije.”

 

A u predaji koju bilježi imam Bejheki se kaže:

 

"Isticanje Allahovih blagodati je znak šukra, a ne isticati ih znak je kufra, ko nije zadovoljan sa malo nije ni sa puno, ko nije zahvalan ljudima nije zahvalan ni Allahu dž.š."

 

Imam Hakim bilježi predaju:

 

"Malo imetka na kom se zahvaljuje, bolje je nego puno imetka na kom se ne zahvaljuje."

 

Ibn Madže bilježi da je Poslanik , sallallahu alejhi ve sellem, rekao:

 

”Efdaluz-zikri elhamdulillah" - "Najbolji zikr je el-hamdulillah."

 

26.12.2012.

Iblisova boljka

Svako neprijateljstvo moze izrasti u ljubav, sem neprijateljstvo onoga koji te mrzi iz zavisti. (Iz Diwana imama Shafije, rahimahullahu te'ala)

21.12.2012.

...

Kada stavim jednoga od Svojih robova vjernika na kušnju, a on Mi na to zahvali te otrpi na nevolji, takav, po pitanju grijeha ustaje iz svoje postelje kao na dan kada ga je majka rodila. (Taberani, Ahmed)


Noviji postovi | Stariji postovi


Free Calendar


* * *ALLAHOVA IMENA* * *

* * *ISLAMSKI LINKOVI, BISERI, POUKE, MUDROSTI, OPOMENE* * *


************************************

Kur'an-Tefsir-Tedzwid

Put Vjernika
Stazom Islama
Es Sunne
Tewhid

Supporters of Dinul-Haq
Iskandrani
Al Ghurabaa

Kavkaz Center
The Unjust Media

************************************

"Perfekcija tewhida je pronađena kada u srcu ne ostane ništa osim Allah, i rob je ostavljen da voli one koje On voli i ono šta On voli, i da mrzi one koje On mrzi i ono što On mrzi, i da pokazuje prijateljstvo onima prema kojima je On prijatelj, i da pokazuje neprijateljstvo onima prema kojima je On pokazao neprijateljstvo, i da naređuje ono što On naređuje i da zabranjuje ono što On zabranjuje." *citat od Ibn Tejmijje, bilježi ibn al-Qajjim, el-Madaridž [3/485]*

* * * * * * * * * * * * * * * * *

Naše srce otkuca 67 puta u minuti. Svaki put kada pozeli da otkuca svoj sljedeci otkucaj, ono stane i pita Allaha, subhanehu we te'ala,"Da li mi je dozvoljeno da otkucam?", Pa ako Allah kaže "Da", ono otkuca svoj otkucaj, ali, ako Allah kaže "Ne", ... onda je životu kraj!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

U čovjeku živi razum meleka, požuda životinje i strast šejtana, i on će pripasti onoj vrsti čija osobina u njemu prevlada. Ako čovjek savlada požudu i strast, uzdignut će se na stepen meleka. Međutim, ako ga prevladaju strast i požuda, spustit će se ispod nivoa psa! *Ibn Kajjim el-Dževzijje*

* * * * * * * * * * * * * * * * *

Židovski protokol kaže "Kada vam muslimanka pruži ruku, vi njoj pružite obje, jer je to plijen. Nećete doći do Kudsa da srušite Mesdžidul – Aksa, i da napravite Hejkel – dok ne skinete hidžab sa žene muslimanke. I nećete stići do Kjabe, dok ne odvojite Qur’an od muslimanskih srca. Kada skinete hidžab sa muslimanke i njime pokrijete Qur’an, postići ćete svoj cilj."

*************************************

El-Kurtubi kaže: Ebu Musa el-Eš'ari je došao kod Omera, radijallahu anhu, sa obračunom, pa ga je predao Omeru, a njega to začudi. Potom Omeru dođe dopis pa reče Ebu Musau: „Gdje ti je pisar da ovaj dopis pročita ljudima“? „Ne ulazi on u mesdžid”, reče ovaj. “A zašto”, upita Omer. “Je li nevjernik”? “Kršćanin je”, reče Ebu Musa. Omer ga dohvati i reče: “Ne približavaj ih kada ih je Allah, dželle šanuhu, udaljio, ne ukazuj im počast kada ih je Allah, dželle šanuhu, ponizio i ne povjeravaj im kada ih Allah, dželle šanuhu, smatra vjerolomnim”.


P O Z I V Z A P O M O Ć
(POMOĆ MALOJ VAHIDI)

Babo Said je rudar, mama Jasmina je domaćica...a mala Vahida je hasta...velika hasta...boluje od cistične fibroze, hronične i progresivne bolesti. Said i Jasmina često dođu u situaciju, da zbog nedostatka sredstava za kupovinu lijekova neophodnih za svakodnevnu terapiju, bespomoćno posmatraju nepomično tjelešce svoje Vahide.



Vahida koristi Pulmozyne ampule i Pulmozyne inhaler koji imaju razlicitu cijenu u Evropskim zemljama. PULMOZYNE 30 ampula od 2,5 ml kosta 683,11 Eura. Inhaler Pulmozyne kosta 150 Eura. Ovo predstavlja jednomjesecnu terapiju male Vahide.
Svi koji zele mogu i na ovaj nacin pomoci tako sto ce direktno uplatiti sredstva na racun porodice Turcinovic:

TURCINOVIC VAHIDA

HADZIJEMAZICA PUT 83 ZENICA

BROJ KONTA JE:19-55-08907-1

RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA

SWIFT : RZBABA2S

IBAN: BA391611955008907108

Za vise info. mozete se obratiti i na kucni broj telefona porodice Turcinović: 00387 32 420 225

(OLAKSAJMO NASEM MALOM HAJRUDINU KAMENJASU)

Nas mali borac Hajrudin Kamenjas sin naseg brata Mustafe (R.V.I. ) i sestre Alme je djecak koji je sa 2 godine obolio od leukemije.Doktori u Sarajevu su tada uspjeli da stabiliziraju bolest i Hajrudin se dobro osjecao sve do prije mjesec dana..
Nazalost bolest se povratila nakon 3 god ,u avgustu ove godine i strahovito brzo pocela da razara celije u ovom malom sicusnom organizmu..koji sada ima 5,5 godina..

Hematolozi na nasoj klinici na celu sa prf.Edinom Hasanbegovicem su pokusali da obuzdaju razaranje i zaustave sirenje zlocudnih celija ali :(((
Sve klinike koje su obavjestene o nasem Hajrudinu nisu htjele da ga prIhvate na lijecenje,jer nije imao donatora za transplataciju kostane srzi...

Medzutim ,u medzuvremenu ,Allah dz.s. je podario ,subhanAllah,da njegova starija sestra Merima moze biti donator i da celije odgovaraju 100%...nakon ovih vjesti klinika u Tiberlengu-Studgard ,prihvata da Hajrudinu urade transplataciju kostane srzi i da mu pruze tretman u podpunosti...

Sto se tice termina oko odlaska Hajrudina na kliniku u Tinbergen,javili su nasem Mustafi da djete ako moze da dodze odmah..
Medzutim,potrebne su jos vize,avio karte,dogovor izmedzu Fonda i klinike,papirologija i ostalo tako da krajem ove sedmice se nadaju s hajrom na put za Njemacku..

Nas mali Hajrudin je ostavio poruku svima nama u amanet,koju je rekao babi:"BABO RECI DOKTORIMA DA MI URADE PUNKCIJU (kontrolni nalaz kostane srzi) I DA IDEMO U NJEMACKU,MENI OVDE LIJEKA NEMA"


Svi oni koji zele pomoci ovu porodicu ziro-racuni su sledeci:

PODATCI ZA UPLATU IZ INOSTRANSTVA:

Ime banke: UNIKREDIT BANKA SARAJEVO
IBAN KOD : BA39 3385 8028 3204 6896
racan-KONTO je:40036043100

SWIFT kod Uniredit Banke SARAJEVO: UNCRBA22
Ime i prezime: MUSTAFA KAMENJAS




PODATCI ZA UPLATU IZ BOSNE:

Ime banke: UNI KREDIT BANKA SARAJEVO
Transracun baneke : 3380000000000072
Broj računa: 40036043100
Naznaka: UPLATA NA IME MUSTAFA KAMENJAS



***************************************
( POMOZIMO AMELI )

Pozivamo sve dobronamjerne ljude da novčano pomognu djevojčicu Amelu Bećirspahić, rođ.15.05.2001 god. oboljelu od DIABETESA MELLITUS TIP 1., iz Ilovače kod Goražda.
Ameli je konstatovan –novootkriveni- Diabetes mellitus TIP 1.

Opširnije na www.pomozimo.blogger.ba ili na
www.essunne.com


STAVOVI I TEKSTOVI FAVORITA NISU NUŽNO MOGA STAVA (MOJ STAV, JE STAV KUR'ANA I SUNNETA)

BROJAČ MUSAFIRA
303856